Kızlar bebeğim 4 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık tadımlarımız felan artık bitti iki haftadır öğünlere geçtik sabah kahvaltısı ve akşam yemeği olarak şuan tam 6 aylık ama akşam yemeği için tarif bulmada zorlanıyorum çorbaların hepsini yaptım neredeyse sizler bebeklerinize neler veriyorsunuz neler yapıyorsunuz bende fikir alayım?