Seval Merhaba kızlar bebeğimi emziriyorum ama sürüm az olduğu için mama da veriyoruz ilk bebelac aldık ama oda kaka sorunu başladı 4 günde bir falan yapıyordu sonra dokturun tavsiyesiyle humana aldık bu sefer de gaz problemi yaşıyoruz buna geçtiğimizden beri gazı çok arttı çıkarıyor Altan da üstünde ama bitmiyor mi türlü ! Hangi mama iyi gelir sizce ne önerirsiniz
umay1520 Seval gaz ve kabızlığa tek çare hipp combiotik. Zaten mamaların içinde en organiğe yakını da o ben sma ve golden goat da çok problem yaşadım hipple rahatladı bebeğim ☺️
Barsem1912 Seval ben aptamil kullanıyordum aşırı gaz prpblemi yaptı bebivita diye bi mama aldım 4 gündür kullanıyorum gazını rahat çıkarmaya başladık bakalım uzun vadeli kullanımda nasıl fiyatı da uygun
Srpklc Seval kesinlikle hipp conbioticigi oneririm ne gaz ne kaka problemi yasiyoruz hem tadi ve kilo aldirimida cok guzel tavsiye ederim 👍🏼
Minikmercimegim Bizde aptamile gectik gaz ve kabizLik problemimiz artti kizmda huysuzluk aglama basladi hic memnun kalmadim suan mama arastirmasi icindeyim. Humana ve bebivitanin iyi oldugunu duydum kullanmis yakinlarim var ikisinin arasinda kaldim
Minikmercimegim Seval aynen canim mamalar bebekden bebege degisiyo insallah bizde bize iyi gelenini buluruz en kisa zamanda
Zeynepaysimam Seval hipp bende kullandım kabızlık gaz sorunu hiç olmadı şimdi aptamile geçtim sebebi kızımda alerji yapması yüzünde kızarıklıklar oluştu şimdi aptamil kullanıyorum bunda da çok şükür bi sıkıntımız olmadı