Asli_234a Allah aşkına aynı durumu yaşayan varmı 3 aylik oğlum emerken kendini geri çekip ağlıyor neden böyle yapıyor
MeReYa Asli_234a Benimki de yapardı. Şuan 5 aylık arada yine yapıyor. Reflüye bağlamıştık biz sebebini. Geçiyor zamanla 🌸
Ipek222 Asli_234a bizde de oluyodu ara ara gazdan olabilir iter itmez omzuma alıp hızlıca geğirtip devam ediyodum emiyodu o zaman
MeReYa Asli_234a Biberonu da tutmuyorsa bi doktora sorun. Benimki ilaç yazmadı. Her bebekte olan şeyler diye. Gaviscon veriyorlarmış galiba. Bence yeterli içiyordur sonra ağzına geliyorsa o rahatsız ediyordur ama yine de sorun tabi
Asli_234a MeReYa çekmiyor uyurken bile teklif ediyorum yine yok süt de gitmeye başladı emmeye emmeeye
Matildanil Asli_234a bizde de 3. Aylarda oldu gazdan veya dilinde pamukçuk var ise o sebepli olabilir
Aslan2023 Asli_234a eğer meme reddi yaptığını düşünüyorsanız meme ucu var alabilirsiniz onunla belki tekrar dan içmeye başlar itmez kendini.