mrvunal13 Selamlar bebeğim 30 günlük bugün. Avent emzik almıştım ama öğürüyor bazen de tutuyor yani istediği gibi davranıyor. Ben gibi yaşayan var mı ne yaptınız tutması için ?
Mefat mrvunal13 merhaba benim bebeğimde öyle yapıyordu ama ısrarla verdim ben aklıma geldikçe ve tuttu. Tabi 30 gün sonunda değil dogdugundan beri verdim
HamzArasmom mrvunal13 bu sebepten olduğunu sanmıyorum bende bebeğime 1 aylıkken vermiştim emziği dogar doğmaz vermedim. Philips avent ultra air almıştım hemen tutmuştu
Asli_234a mrvunal13 yok başka damaklı emzik aldım tutmadi bide yuvarlak uçlu aldım e bebekten emzik oioi diye onu tuttu
mrvunal13 HamzArasmom bende aynısını aldım ama yok resmen atıyor ama dediğim gibi istediği zaman da tutuyor ne yapcam bilmiyorum