Merhaba güzel anneler..
Bebeğim 16 aylık bu sürece kadar hiç inek sütü vermedim vermeyide düşünmedim.
Her canlının sütü kendi yavrusuna faydalıdır diye okumuştum demir eksikliği kansizliga böbrek fonksiyonlarına zararlari olduğunu okumuştum.
Çok araştırdım.
Ama aşiri kalsiyum kaynağı olduğunu da biliyoruz hepimiz.
Şu bebeğim mama alıyor.
Aslında vermek istemiyorum inek sütünü kalsiyum kaynağı diye günde 1 çay bardağı şeklinde ama bilemedim niyetim hiç vermemek ama kararsızım.
Sizler neler yaptınız anneler veriyor musunuz inek sütünü ?