1 yaş 4 aylik kızım hiç kestrmedim ana saçı sonradan ogrendimki 7 günlük ken kesilmesi gerekiyormuş ona göre sadaka verilmesi ama ben kararsizim saçını kestrmesem uzamior çok seyrek oyuzden şimdi komple kazitmak mi lazım yoksa makinayla kesmekmi birde sadaka düşermi yine bilenler yorumlarsa sevinirim yaza kadar uzaması için bugün yarın yapmak istiorum