Mrzz Kızlar doktorumuz hipp vermişti bir haftadır onu kullanıyorduk ama bebeğim son 3 gündür ceviz büyüklüğünde katı bir şekilde büyük tuvaletini yapıyor. Bebeğim 8.5 aylık ek gıda alıyor kabızlık giderici şeyler veriyorum son 3 gündür ama daha normal bir şekilde yapmadı mama kullanıp kabız olup bunu nasıl atlattınız ne kullandınız bebeklerinize ne verdiniz de kabızlığı gitti yardımlarınızı bekliyorum
ozlemsenel Şimdi balkabağı zamanı geliyor o güzel bağırsak çalıştırır. Taze fasulye, kuru kayısı, lifli şeyler verin. Patates pirinç nişasta vs vermeyin. Mamadan oluyorsa da değiştirin aptamilde biz sıkıntı yaşamıyoruz mesela tavsiye ederim
Mrzz ozlemsenel öncesinde sma kullandık bir sıkıntımız olmadı doktorumuz hipp kullanın dedi ona geçtik bir hafta içinde böyle oldu mamayı değiştirip bide öyle bakacaz artık teşekkürler
hanifedog bu mamayla ilgili aynı sorunu yazan çok kişi var ben aptamilde hiç sindirim sıkıntısı yaşamadım mamayı değiştirmeyi deneyin bir isterseniz
Mrzz hanifedog teşekkürler öyle yapacaz artık doktora kabız olduğunu söylediğim halde kullanmaya devam dedi ama ben kullanmam ya bebeğim kötü oldu
Mrzz tczehra benim kız zaten hiçbir mamayı sevmiyor aptamil de denedik onu da içmedi zorla şırıngayla vererekten içiriyorum