Merhaba arkadaşlar. Instagram’dan bilinen bi butikten iki adet pantolon aldım.pantolonu giyindigimde bi tuhaflik olduğunu farkettim.pantolonlari terzime götürdüm ve hatalı dikiş olduğunu söyledi. Paçası dönük dikilmiş pantolonun. Tadilat yapılmaz dedi. Butik sayfasına yazdım iade sürecini geçmiş diyor. Ne yapayım şimdi azda değil 500 TL ödedim. Tüketici hakem heyetine basvursam olur mu