Guneyinannesii
YaseminAren
Sağlık Bakanlığı’nın yayınladığı bir doküman var. “İlaçların kullanım süresi, dikkat edilecek hususlar ve saklama koşulları listesi” diye. Calpol için son kullanma tarihine kadar kullanılır diyor, tabii şekerlenme gibi formunda bozukluk olmamalı ve 25 derecenin altında oda sıcaklığında saklanmalı. Siz yazınca prospektuse de baktım ama kullanım süresi ibaresi göremedim. Yeni bir güncelleme mi geldi acaba?