Edlk Merhaba, Bagi elektrikli ana kucağı mı? Elele elektrikli ana kucağı mı? Yoksa Mamma bebeğin hareketi ile hareket eden anakucağı mı? Tecrübelerinizi rica ediyorum 🍀🙏🏻
Prenses_annesi04 Edlk elektirikli hiç kullanmadım ama kullanmak isterdim daha rahat oluyo ismen bilmiyorum ama salamali almiştim ben yani arastrmadan almıştım gorupte sürekli ayağımı alta koyar salardim bilseydim elektirikli var alırdım mantiklsi elektirikli bence
Deletedmom_68 Edlk bagi dastana kullandım ben ama taşırken kilitlemek gerekiyor o yüzden mekanizmayı bozdum ben ona dikkat ederseniz bebeğim çok rahattı😊
momys305 Edlk ben chicco rhythm and sound kullandım bebeğim yenidoğan zamanında gündüzleri onda uyuyordu 4-5 aylık olana kadar rahat kullandım. Müziklerini de seviyordu beyaz gürültüler vardı, gerçekten rahat ettim ama fiyatı baya artmış🫣