Kızım 34 günlük, bugün kalça testi vardı. Sol kalçada sağa göre gerileme var dediler ve önümüzdeki ay tekrar gel dediler kontrol için.. doktora ne demek bu ne yapacağız dedim, 2 bez bağlama dışında bi öneride bulunmadı ve şimdilik bununla ilgili yorum yapmanın erken olduğunu, bebekler 2. Aya kadar gelişimlerini anca tamamladığını söyledi ve aksi durumda önümüzdeki ay konuşuruz Şimdi bu konu hakkın sıfır bilgiye sahibim. Bu ne demek? Ameliyatlık bi durum olabilir mi? Yoksa bikaç ay içinde düzeliyor mu? Başına gelen var mı? Varsa doktorunuz nasıl bi yol izledi siz ne yaptınız lütfen paylaşır mısınız?