Merhaba bebeğim 8 aylık kulakları doğduğunda çok yapışıktı ama sürekli kıvrılmaktan mı genetik mi bilmiyorum kepçe oldu. Ana kucağında, mama sandalyesinde vb. yerlerde kıvrılıyor. Son zamanlarda sanki daha çok kepçelmiş gibi hissediyorum. Kepçe kulak bandını araştırdım sadece ilk 3 ay fayda ediyormuş doğru mu bilgisi olan veya doktoruna soran birisi var mı yardımcı olursa sevinirim çok üzülüyorum :(