YaseminBS Kızım 26 aylık idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor, yaşayan var mı? Ne kadar zamanda geçti, ne iyi gelir?
YaseminBS Angel00 idrar yaparken ağlaması, karnım ağrıyor demesi, halsizlik ve iştahsızlıkla doktor muayenesine gittik, idrar yolu enfeksiyonu takip edelim dedi. Ben de başından geçen biri varsa bi neler yaşanıyor vs duymak istedim
HonKiPonKiDoNiNo YaseminBS Enfeksiyonu takip mi edicek doktor, Antibiyotik vermedi mi ?? Bol bol su icirip mesaneyi temizlemesini saglayin.. Enfeksiyon ilerledikce ates durdurulamaz bir hal aliyor bilginiz olsun
Kbra19 Merhaba bizde 2 buçuk aylığız idrar yolları enfeksiyonu çıktı 5 gün hastanede yattık antibiyotik tedavisi gördü daha sonra 5 gün evde antibiyotik şurup kullandık çok zordu ateş ishal oldu size tavsiyem ihmal etmeyün antibiyotiksiz geçmez
sifaalzoubi Bizde 27 aylığız enfeksiyon belirtilerimiz alt kaçırmalarımız var bir haftadan fazladır idrar tahlili veremedik hastanede evde yaptırıp götürmeyi düşünüyorum