Esma14 kızım 2,5 yaşında, 2 yaşını geçtikten sonra ilk kez balık yağı almıştım, faydadan çok uzun vadede zararı da olabilen bir vitamin malesef. Efaliquid almıştım, Birkaç kere verdim sonra kızım hastalandı uzunca bir süre vermedim, sonrasında da unuttum 3 ay geçtiği için dolu şişeyi attım. Onda yoğun çiğ balık kokusu vardı. Şimdi ocean marka aldım portakal aromalı kızım bunu sevdi, severek içiyor