merkurkedisi_ Merhaba arkadaslar, oturduğum site de anasınıfı ve ilkokul bir arada. 3 yaş itibari ile alıyorlar gönderenler varsa bilgi verebilir mi? Nasıl oluyor memnun musunuz? Yemek kahvaltı evden konuluyor sanırım.