Alinealoneee Kızlar estetikte ilk başlarda hafif geniş ve büyük durup ödem gidince baya değişen burnu olan var mı resim yüklemeyi bilsem yüklerim öncesi Ve sonrası halini
nazlimom_ Alinealoneee yani kuzenimin burnu yamuktu kemik çıkıktı şimdi evrim geçirdi😂😂 ama eşim oldu 1 ay olcak kemik vardı törpülendi ucunu kaldırdılar farkedilmiyor yamukluğı gitti ama o iyi oldu😅 bence burnu biçimsiz olanlar ameliyat olunca değişim cok farkedilior
Umutveannesi Alinealoneee arkadaşlarım olmuştu. Evet şişkinlik bir süre sonra iniyor normal hale dönüyor. Şu an sizinki de şiştir muhtemelen bir süre sonra tamamen oturuyor
Alinealoneee nazlimom_ teşekkürler cevabınız İçin aslında şöyle demek istemiştim burnu daha küçülen güzel şekle giren var mı ödemler gidince yoksa bu şekilde ve büyüklükte kalır mı acaba ? 8. Günüm zamanla daha küçülür mü ?
nazlimom_ Alinealoneee küçülür tabiki doktorda söyledi eşime şişlikler gitmez zamanla iner tam oturması 6 ayı bulur dedi
Edda112 Alinealoneee elbette küçülüyor ödemler gittiği için. Ama şekli kabataslak belli oluyor çok bariz bir fark beklemeyin. Burun ucu yumuşuyor. Burun sırtındaki ödemler gidip inceliyor. Geçmiş olsun ☺️
Alinealoneee nazlimom_ çok teşekkür ediyorum aşırı ödem var ve beyaz tenli olduğum İçin morarma çok oldu maalesef inşallah biraz daha küçülür
Alinealoneee Umutveannesi çok teşekkürler gözüme hala büyük geliyor psikolojik mi bilemiyorum tabi her şey hemen olsun istiyoruz zamana bırakmak gerek demek ki
Alinealoneee Edda112 çok teşekkür ediyorum gözüme hala büyük geliyor acaba ödemler gidince biraz daha güzel ve küçük olur mu diye düşünüyordum da 😂 inşallah çektiğim çileye değer
durulice Alinealoneee ananas yiyin bol bol ve bende bir maske vardı buzlukta soğutup takıyordum çok faydasını gördüm, ödemleriniz geçsin iner korkmayın
Alinealoneee durulice çok teşekkür ediyorum tavsiyeniz için şimdi yiyeceğim ve bir şey daha sormak istiyorum burun biraz daha kibarlaşıyor değil mi şişlik indikçe burun sırtı falan
isimyazmakzorunlumu Daha çok erken 1 yılda tam oturacak burnunuz. Ben tamponları çıkardığımda böyle mi kalacak diye çok pişman olmuştum ama gün geçtikçe güzelleşecek. Yürüyüş yapmak ödemi azaltıyor bu arada bol su için bir de.
Alinealoneee isimyazmakzorunlumu yaa demek yalnız değilmişim ben de öyle düşünmüştüm çok teşekkürler yorumunuz İçin bana moral oldu iki çocukla böyle bir maceraya giriştim çünkü 😂
durulice Alinealoneee evet iniyor bende ilk bandı çıkardığımda çok tuhaf gelmişti büyük gibi duruyordu dediğim gibi ödemler azaldığında iniyor merak etmeyin zamanla düzelir :)