RobinScherbatskyy Nerden çıktı bu davranış şimdi😧 normalde elleri hep ağzında onu bile istemiyoken dudağını emmeye başladı normal mi bu şaştım kaldım😬
bilgekizinannesi RobinScherbatskyy benim kızım da tam o aylarda yapıyordu sonra kendiliğinden bıraktı ruj sürmüş gibi kızartıyordu 😁 🥰
Defnem2222 RobinScherbatskyy benimkide öyle bu ara 4+9 aylık . Bence normal evham yapmayın internettende bakmayın herşeye kötü yazıyorlar . Çok endişelenirseniz doktorunuza gidince sorun
[silindi] RobinScherbatskyy bizde de dilini çiğneme dudak emme var beş buçuk aylık. Diş etini kaşıyor gibi görünüyor gözüme. Elini çıkarınca yapıyor
RobinScherbatskyy bilgekizinannesi bırakır inşallah çok endişelendim ya internete falan baktım stres korku yüzünden yazıyor ama bi an olsun yalnız bırakmıyorumki😞
Sevensevilen RobinScherbatskyy yok canım niye stres korku olsun.3-5 yaş olsa neyse. Hoşuna gittiği için emiyor
Meryemaslan06 RobinScherbatskyy benim de oğlum 2 buçuk aylık üst dudağını emiyo doktorun yanında da yapmıştı emsin bişey olmaz dedi 😊😊
Nrn26 RobinScherbatskyy 5 aylık oğlumda da uzun süredir bu durum var. Bugünlerde arttı bana da diş etlerini kaşıyor gibi geliyor.
Pinardgn-22 RobinScherbatskyy kızım 3.5 yaşında dilini emmeye başlamıştı bebekken şimdi hala emer uykuya daldiginda çakir cukur alışkanlık huy haline geldi
Ipek222 RobinScherbatskyy benim de 4 aylık oğlum alt dudağını sıkıştırıyo bu ara kaşındığı için yapıyolar bence ben öyle düşündüm
RobinScherbatskyy Ipek222 ya elleri zaten hep ağzında kaşıyorda dudağını emince şaşırdım😂 kaynanamda korkutuyor kendi kızı 10 yaşına kadar parmağını emmiş önünü alamazsın diyor sinir bastı😂