Minikmercimegim aynen canm aptamil cok gaz yapiyo, sma kullanirken benim bebişte kabız oluyodu cok biz o yuzden aptamil denedik cok sukur aptamil kabızlığına iyi geldi ama gaz cok yapiyo oda iste her mamanin bir seyi var demek ki. Sma kullanirken bekliyodum 2 gün yapamazsa yarim cay kaşığı zeytin yaģı veriyodum bebeğe o etki ediyodu yapiyodu kakasını canm