Sadeeee Merhaba kızım 3 aylık ve normalde güzel bakıyor takip ediyor. Ama bi kac gündür gözünü ara ara şaşı yapıyor şaşı yaptığında da bazen göz bebeği titriyor. Normalde sasilik olabilir biliyorum ama titreme korkuttu. Normal mi? Başına gelen oldu mu???
Tazeanne00 Sadeeee 6ays kadar bana doktorum normlar dedi hatta ben 5aylik ti gittim şaşı dedim 6aya kadar normal dedi korkma canım
Sadeeee Tazeanne00 ben de normal diye biliyorum da dediğim gibi titreme korkuttu. Sizin bebeğinizin göz bebeği de titriyor muydu yoksa sadece şaşılık mıydı