1anne1bebek Kızlar bebeğim meme reddi yaşıyor süt sağma makinasına ihtiyacım var elektrikli bana gönderebilecek olan var mı artık ihtiyacı olmayan parasıyla
Yusufunannesii 1anne1bebek bende Baby&plus marka çiftli elektrikli süt sağma makinesi var yalnızca birini 15 gün kullandım ama ikiside tertemizdir 169tlye almıştık 90tlye verebilirim
Fnur 1anne1bebek lansinoh marka cift baslikli almistim ve gayet memnundum sadece 2 ay kullandim yedek basliklari ve tum parcalari mevcut 390 tl ye almistim 200 tlye verebilirim
asocialmom 1anne1bebek babyplus tekli çekim gücü gayet iyi çok çok az kuallnadım biberon emziği hiç kullanılmadı kargo size ait 80 e bırakırım
Fnur melasya melasya 3 farkli cekis tipi var lendinize gore ayarlayabiliyorsunuz. Baslangicta masajla baliyor. Cekis gucunu kendiniz yukseltip alcaltabiliyorsunuz. Suyun kesildi malesef o yuzden 2 ay kullanabildim
Yusufunannesii 1anne1bebek 5 kademeli çekiş gücünden ben çok memnundum sütüm olmadığı için kullanmayı bıraktım çiftli ve mesajda yapıyor
Miraczeydd HuulyaA baby plus çiftli var bendede sıfır gibi. tek bir tarafını deneme amaçlı bir kere kullandım
HuulyaA Miraczeydd yanlış anlamazsanız neden satmayı düşünüyorsunuz acaba ben de yakın zamanda işe başlayacağım için güzel bi makina almak istiyorum memnun kalamadınız mı
Miraczeydd HuulyaA hayır çok memnun kaldım gayet çekişi iyi. Oğlum meme reddi yaşadı o yüzden sağıp vermeyi denedim biberonda kabul etmedi o yüzdem hiç kullanmadım
acemiannedrnm Lansinoh tekli elektrikli göğüs pompasına öneririm kompakt olan değil. Kullanıyorum memnunum
SukranUras Bende de mamajoo tek başlıklı var 7 8 defa anca kullanmışımdır sterilize ettim duruyor 150 lira fiyatı 🌸
Ossqe Merhaba avent tek pompalı süt sağma makinamı satmayı düşünüyorum .. almayı düşünürseniz .. 1 yıl daha garantisi var
SukranUras HuulyaA nasıl atılıyo bilmiyorumki ama internetten bakabilirsin mamajoo tek başlıklı süt pompası yazınca çıkıyo zaten 🌸