kubratagram Kızlar merhaba Öğretmenim MEB de. Doğum yardımı parası veriliyomus bunun için nereye başvuru yapmam gerekiyor idareme mi yoksa farklı bir yere mi? Bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim