Deletedmom_68 Sonsuz32 ayak tabanını ölçüpte bakın bence. çünkü poğaça ayaklı bebekler var, kibar ayaklı bebekler var bi de fırıncı küreği olanlar var bebekten bebeğe değişir 😁
Aykizinannesiii Sonsuz32 benim bebeğim 20 numara giyiyor kız bebek hafif boşluk var önlerinde bi kaç ay giyer gibi kilosu filan normal
oglumubeklerken Sonsuz32 bebekten bebeğe değişir oğlumun ayakları tombik mesela 11 aylıkken 21 numara vicco ilk adım ayakkabısı aldım çok az bol gelmişti şu an 14 aylık hala giyiyor
Ylz00 Sonsuz32 21 numara giydi yaşına girince ama bebeğimin ayakları tombik 22 giyiyoruz şimdi 15 aylık hafif sıkıyor hatta
elizabeth Sonsuz32 deneyip almak en mantıklısı, ben çok ayakkabı ziyan ettim çünkü. Kızım 1 yaşındayken 19-20 giyiyordu.
catgirlmoms Sonsuz32 Alttaki yoruma katılıyorum. Herkesin farklıdır . Genelde mağazalarda ölçüyorlar .19 numara giyiyor kızım hala bol 😂13 aylık