Merhabalar, 10 gündür geçmeyen ağrım var. Boynumdan şakaklarıma vuruyor. Doktor mr sonucunda egzersiz önermişti hiç bi şekilde işe yaramıyor 4 fıtık ve düzleşme var. Ne yapabilirim ne iyi gelir hangi ilacı kullanıyorsunuz? Gözlerimi bile şişirdi bu ağrı. Arveles içmekten helak olucam. Bu durumu yaşayan varsa lütfen yardımcı olabilir mi?