Hakanbuse0 Bana sadece batikon sür dediler birde özel hastane bi agrı kesici bide antibiyotik yaptılar 3 gün kaldık hastanede dus aldm 2 kere ne bileyim ıslaklığın problem olacagını dikişe zarar veririm korkusuyla ben elimi bile zor dokundurdum sürekli şişti inmedi em son kocama sen yap pansuman dedim megerse açılmış. Bida basa döndük 8 gün oldu simdi düzenli pansuman ve kuru tutuyorum düştü dikişler bi tane kaldı ama bu defa tutmuş. Ahh herkes işini layıkıyla yapsa bende bebeğimle ilgilenebilseydim keske.. 18 günüm sürekli birilerinden bişi isteyerek gecti altını bile alamadım kızımın 🥺 şuanda korkuyorum acaba tekrar patlar mı diye kalkasım yok yataktan bida patlar mı sizce