Kızlar bebeğimde gaz problemi var. 3 aylık olduk ama benim yiyeceklerim çok kısıtlı . Süt ürünleri , baklagil, doğru dürüst meyve sebze yiyemiyorum. Geriye ya hamur işi kalıyor ya et yemekleri. Ama ben çok kilo almaya başladım. Benimle aynı durumda olup çare bulan var mı ?