Kızlar eltimin adeti 15 gün gecikmiş. Normalde de 2-3 gün gecikiyormus. Korunmasız iliski yaşıyorlar bebek için. İki test yaptı iki gündür tek çizgi çıkıyor birkaç saat sonra iki çizgi oluyor. Bugün kan da verdi sonuç öğleden sonra cikicakmis. Test birkaç saat sonra pozitife dönüyor mu bunu bana soruyor ben de size soruyorum🙏☺️ oluyor mu kızlar?????