Yeliz21 Doktor bana agumentin yazdı nurofen de kullanıyorum bebeğim 3.5 aylık ona ilaç kullanmıyorum çok üzülüyorum bebeğini de hasta ettım çok ağlıyorum üzülüyorum öksürüğünde başladı bu ilaçları kullanmasam mı kullanan oldumu bebeğine bu şekilde ilaç
Ozlem2904 Yeliz21 eğer bebeğiniz emiyorsa çok çabuk atlatacaktir zaten emin olun. Siz bol bol ıhlamur tahin pekmez bagisikliginizi guclendurcek seyler tuketin bol su birde. Bebegiizin burnunu devamli olarak temizleyin sorun olmaz
Yeliz21 Ozlem2904 emiyor evet ama çok üzülüyorum burnu akmaya öksürmeye başladı burnunu temizliyorum kendim ilaç kullanıyorum agumentin ve nurofen onlar zarar verir mi acaba