15 aylık oğlum var. 2 3 aydır sürekli kulak ve boğaz enfeksiyonu oluyor antibiyotik kullanıyoruz bir dönem iyi oluyor sonra hop tekrar. 2 gün önce de yine sadece baş ve sırtında ateş vardı acile gittik antibiyotik ve ateş düşürücü verdiler. Eve geldik ilaçlarını icirip yatırdım uyandığında cocuk resmen alev topu gibiydi baş ve sırtı hemen banyo yaptiriyim dedim eşime tutması için verdim. Suyu daha hazirlayamadan eşimin çığlıklarını duydum geldim ki elleri kolları bacakları dişleri kitlenmiş havale geçiriyor tır tır titriyor asla açmıyor ellerini dişlerini dudakları morarmaya başladı. Tabiki ben fenalastim bağırmaya başladım komşular indi feryadima hemen birisi yüzüne su çarptı çarpar carpmaz nefes alıp ağlamaya başladı hepimiz bir nefes aldık.. Hemen doğru tekrardan acile gittik serum taktılar kan idrar falan baktılar 8 saat gözlem altında kaldık ama şükür hiç tekrarlamadi. Kanında enfeksiyon çıktı ondan kaynaklo dediler. Kendi doktoru ile görüştüm şuan hastane tadilatta diye gidemedik bu hafta gideceğiz. Başına böyle birsey gelen varmı her zaman böyle mi olacak oğlum ? Allah kimseye yaşatmasın sabaha kadar uyumadık bugün uykusunda olursa yine diye..