Uuy Tugbabu59 internette zaten şişlik sulanma kızarıklık gibi belirtisi var. Sizinde olabilir başka bir doktora görünün bence bz başka doktora daha soracaz yarın
Efeyaman Bol bol okut canim ben cami ocasina şu okumuştum o günü geçti cok şükür ama bu durum 1 yasa kadar normalmiş 3 hafta sürdü bizimde ben kendi sütünü ve çay sürmüştüm sonra doktor damla verdi onuda kullandım geçti cok şükür.
Supurgesizcadi Uuy hic aklima gelmemisti sasilik😜 olmaz heralde goz kanallari dar oldugu icin de olabilir mis burnuyla gozunun birlestigi kisma ufak ufak masaj yapin doktor bana oyle dedi