Colahusu 4 bucuk aylık kızım günde sadece bi kere emziriyorum mama kullanıyoruz. Bu aralar bir iki kaşık meyve tattırıyorum sizce su vermelimiyim? Siz ne zaman ve ne kadar verdiniz
Emnedmr Colahusu 6. Ayinda ek gidaya baslayinca tadimlar icin biraz erken baslamissiniz bide meyve sekerli bence 6. Ayinizi bekleyin
starwomen Colahusu ben hava çok sıcak olduğu için doktor önerisiyle 5. Ayında vermiştim günlük 1 çay kaşığı şeklinde
Flamingom Colahusu 6 aylıkken başladım meme veya mama da su var zaten ama vermek herkesin kendi tercihi her anne bebegine özel o yüzden siz bilirsiniz doktora danışabilirsiniz
Bsralpsln_ Arada verebilirsiniz bence bir şey olmaz bir ya da iki çay kaşığı mamanın içinde su var gerek yok diyolar ama bende yine de azcık veriyorum yani