Milagros Mevaaah çok silik bı çizgi gözüküyor canım ama bir hafta öncesinde böyle çıkanı hiç görmedim.Biraz bekle istersen kan da bile bir hafta kala belki net çıkmaz.Adetin geçince tekrar yap testi.
Ucansupurge Mevaaah Bende bir hafta önce yapmıştım hayalet çizgi çıkmıştı testte bir problem yoksa ve ilk 10 dkds çıktıysa hayırlı uğurlu olsun canım 🌺
Elfelf475 Mevaaah benim de böyleydi hamilelik olmuştu. Ama herkesin aynı mıdır bilemeyiz. Belki test bozuktur bunlar tam net cevap vermiyor. Kan testini bekleyin en iyisi o ☺️
Aysegul93 Milagros çıkmaz olr mu ya çıkıyor benimde cıktı arkdşmnda cıktı hele arkdsmnki bundan daha soluktu ama gebeydi
Milagros Aysegul93 erken gebelik testiyse çıkar bu normal kaset test bende çıkmadı dört gebelik geçirdim ve biri tedavi ile oldu.O tedavi süresince bir sürü test yaptım hiçbirinde çıkmadı takı adet günüm gelene kadar ben kendimden örnek verdim siz kendinizden yoksa umutlanmasın diye yazdım hanımefendi çünkü o bekleyişi bilirim isteyip de olacak mı var mı yok mu diye gecirdigin zamanı o açıdan yazdım.Kan versin en garanti sonuç o.
Nurdeman Mevaaah biliyorum en silik çizgi bile umut oluyor ama bence zamanını bekleyip emin olmanız en iyisi, inşallah vardır ❤️
Aysegul93 Milagros bizde bu testle yapmıştık ama tabiki çıkmama testin bozuk olma ihtimali var ve kan değeri elbette en garanti sonuç.
Belinaytuana Mevaaah çok silik çizgi var erken gebelik testi yapabilirsiniz yapınca da buraya haber verir misiniz ben çok meraklıyım da 😃 bende hamileligimi böyle ogrenmistim
momyy_ Mevaaah evet benimde böyle ydi şu an 12 haftalık bende bir hafta önce yaptım hatta daha silik di diyebilirim
Mevaaah Hepinize çok teşekkür ederim adet günümü bekleyim düzensiz olduğu için erken yaptım birazda şüphelerim vardı olursa eger ikinci hamileligim olucak insallah
Melis1706 Mevaaah ben adetim 1 gun gecti hemen gittim 1 hafta oncesi testlerden almistim benimki belirgindi boyle cok silik degildi
Melis1706 Mevaaah ben adetim 1 gun gecti hemen gittim 1 hafta oncesi testlerden almistim benimki belirgindi boyle cok silik degildi
Defnemkalbim36 Benimde erken gebelik testi pozitif çıktı sonraki gün bundan yaptırdım benimde böyle çıktı sonraki tekrar yaptım onda tam 2 çizgi belli oldu bugün Dr gittim kese görünmüyor dedi kan testi istedi bakalım hayırlısı çok umutlanma insan sonra üzülür
Defnemkalbim36 Benimde erken gebelik testi pozitif çıktı sonraki gün bundan yaptırdım benimde böyle çıktı sonraki tekrar yaptım onda tam 2 çizgi belli oldu bugün Dr gittim kese görünmüyor dedi kan testi istedi bakalım hayırlısı çok umutlanma insan sonra üzülür