Oğlum 28 aylık . Bugün tuvalet eğitiminde 2 . Günü. Dün 7 kere çiş yaptı, 1 tanesjni söyledi 1 tanesjni tesadüf yaptı. Diğer 5 ini altına kaçırdı. Bugünde sabahtan beri 2. Kez altına yaptı. Sanırım tuvalete götürme sıklığını ayarlayamiyorum. Bana tavsiyeleriniz nedir. Sizin çocuklarınız için yaptığınız neler vardı. Birde erkekler , kızlardan daha geç öğreniyor falan diyorlar var mıdır dogrulugu. 20 dk da bir tuvalete götürün demişler ama o kadar sık ikna edemiyorum. Tavsiyelerinize açığım. Altında alıştırma kilodu vs hiç bişey yok. Direkt eşofmanı giydiriyorum