Momdyg bizimde tam o dönem sünnet oldu ve yaşadığınızı yaşadım. Gece terörü mu diye epey endişelendim ama olmadığını öğrendik. Agladiginda sakin kalmaya calisin. Onu kucaklayin ve sarılın geçtiğini söyleyin ve kucağınıza biraz pispislayin. Ağlamaya devam edecektir belki ama siz onu rahatlatacak pozisyonu daha iyi bilirsiniz o şekilde tutmaya ve ninni söylemeye pes etmeden devam edin. Konuşun sesinizi duysun. Işığı birden açmayın. Biz karanlıkta bu işlemi yaptik çok ufak bir gece lambamiz vardı. Cani yanıyor olabilir daha çok da yeni. Biz karton bardak kesip koyuyorduk beze değmesin diye krem bolca sürüp şahsen faydasını gördük , sık sık bezini değiştirin hava alsın. Geçiyor merak etmeyin. Emiyorsa emzirin , biberon ise aç bile olmasa çok az mama hazırlayın ağlayınca siz onu pispislarken baba ya da yardımcı kim varsa. Çünkü o da onu sakinlestirir.