Zha0601 yaa çok sevindim çok sağ olun, valiz bile götürmeyeceğim bebekle o kadar zor oldu ki İzmir-Erzurum uçuyoruz biz bu 2. Olacak ilkinde puset götürmüştüm onu da uçak altına verdiler 3 valiz 1 puset bir de bebek mahvolmuştum. Şimdi sadece kanguru ve bakım çantası götürüp diğerlerini kargo yapacağım