Emireymenmom enfeksiyonlu bi hastalık gecirdiyseniz bu ay o etkilemiş olabilir. Ya da biseye cok üzüldüyseniz cunku biz de az aldık bu ay kilo doktorumuz öyle dedi. Bende geçirdim hastalık malum deprem olaylarına da çok üzüldük. Zaten az alacaklar kiloyu artık 400-750 gr arası sizinde biraz az almis. Canınızı sıkmayın ama doğum kilosunu ikiye katlamissa sorun olarak görmüyor doktorlar