Gizemkrl zeytinyağını ben de kullanmıştım her seferinde değil ama günde bir sefer. Onun dışında mamanın ölçüsünü ama çok az miktarda fazla suyla yapın, seyreltin biraz yani. Hiç sorun kalmaz. Miktarı çok az olsun ama daha bebek çünkü 10 ml falan yeter heralde. Ek gıdanın ilk zamanları benimki su pek içmiyordu sürekli kabızlık çekiyorduk şu an içiyor ama arada içmeyince hala 30 ml fazladan sulu yapıyorum, 19 aylık