Merhaba güzel Annelerim ikizlerim 7 aylık ve daha tam oturamıyorlar birde emeklemediler sürünüyorlar ve sırt üstü yatarken yüzüstü dönüyor sonra o şekilde saat şeklinde dönüyor sizin ikizleriniz nezaman emekledi ve oturmaya başladı ve bugünde mama sandalyelerimiz gelecek oturtacağım ki kendi kendine oturmayı tam yapsın daha iyi olur umarım siz neler yaptınız ikiz bebeklerinizin oturması ve emeklemesi için☺️