2 3 aylık iken falan ben her konuştuğum da yüzüme bakardı dinlerdi ama son bir haftadır etrafı daha çok inceliyor ben bir şeyler anlatıyorum hiç umursamıyor kısa süreli bakıp geçiyor adını söylediğim zaman da aynı tepkiyi veriyor hemen etrafı gözlemlemeye başlıyor yakınında bir şey var ise ona yeşilleniyor ya da ellerini inceliyor sizce bu durum normal mi bugün 5.ayımız bitti