Kızlar bebeğim 10 aylık ilk zamanlar anne yanı beşiği benim solumdaysı hemen ama geceleri korkup ağlayarak uyanmaya başladı böyle ağlamaktan sesi gidiyor yani içine çok korkmuştum ilkinde ddaha sonra yatağının yerini değiştirmemi söylediler beşiği dğer tarafıma aldım çok şüküt şimdiye kadar yaşamamıştm öyle birşey. 2 gün önce büyük beşiğini odamıza getirdik tekrar ilk koyduğum yere sol tarafıma koydum bu gece bebeğim yine aynı şekilde uyandı. Bu durumu yaşayan var mı neden bu şekilde oluyor?