Cns15 4 buçuk aylık kızım.Kızlar pişik olmuyorduk ama 1 haftadır pişik var krem kullanıyorum geçmedi travacort,hamaten ,fite,hamazing,sudocrem, penaten ,kantaron yağı var elimde ama doğal yöntem deneyen?havalandırıyorum
Ekgidasevermirac Cns15 Kantaron yağı kullanıyorum,kendim yaptığım ya da Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ikiside iyi geliyor
omerkaranmoms Cns15 benimde sürekli pişikti artık kanamıştı ıslak mendili bıraktım pamuklu mendilleri ıslatıp kullandım bezi değiştirdim mutlaka poposunu yıkadım çok iyi geldi
Cemus Bende çok şey denedim.. hastanede başka bir nedenle yatarken bana doktor mor renkli olan DESITIN aldırdı ve bir süre ıslak mendili birakmami ve ılık su ile pamuk ıslatıp sonra kuru pamukla kurulayıp biraz da popoyu hava almasi icin acik biraktirarak kremi sürdürdü.. çok kısa sürede kocaman pişik kayboldu.. tek çözüm bu… kantaron hamazing sudocrem bepanthol ve diğer reçeteli merhemleri vs hep kullandım tek bu yöntem geçirdi
Emireymenmom Cns15 benim 4 aylık bebeğim doğduğundan beri islak mendil kullanmadım pamuk la siliyorum sonra da kurutuyorum ıslak Ken kapatmiyorum bezi bir de her bez değişiminde krem veya kantaron yağı sürüyorum önüne geçmiş oluyorum . Pişik kremi veya yağ sürmek için pişik olmasını beklememek gerek
Cns15 Emireymenmom bende 4 buçuk aydır ıslak mendil kullanmadım sula sil pamuklu kullanıyorum kurulayıp her bezde krem sürüyorum fazla özen gösteriyorum
Lalinn Pişik için öncelikle ıslak mendille temizlemeyi bırakmanız lâzım ya da kullandığınız ıslak mendili muslukta yıkayıp o üzerindeki yabancı maddeleri akıtıp popoyu öyle silin,ardından yumuşak biz bezle tampon hareketlerle kurulayın,ardından bir çay tabağına filan koyabilirsiniz doğal sızma zeytinyağını pamukla yine tampon şeklinde poposuna sürün ama siler gibi değil bayağı yağı görün pişikli yerlerde sonra bezi kapatın,sabaha pişikli bölgelerin neredeyse bittiğini göreceksiniz. Ben bebeğime doğduğundan beri özellikle poposunu kurulayarak sonrasında krem vs sürerek temizlediğim için benim bebeğimde sadece 1 kere pişik oldu onda da hemen size anlattığım gibi yaptım gece uykusuna geçirmiştim bu şekilde sabaha açtığımızda pişikten eser yoktu ben gün içinde yine üç dört kere daha zeytinyağından sürüp aynı uygulamaları yapıp öyle kapatmıştım bezini çok şükür tekrarlamadı bile
Phd_m0m Çözüm ıslak mendili bırakmak, her gün yıkamak, güzelce temizleyip kurulamak, hava almasını sağlamak
Cns15 Phd_m0m ıslak mendil hiç kullanmadım 4 buçuk aydır bu dediklerinizi doğduğu günden beri yapıyorum
GSevilay65 Cns15 kantoran yağı ve normal makyaj silme pamuğu bu kadar ben ne kadar krem kullandiysam geçmedi kantoran yağı sürdüm her bez değiştirdiğimde ıslak mendil kullanmadm bir süre hemen gecti
Levozge Cns15 kantaron yağı iyi geliyor ama yetmezse doğal olmasa da sudocremle dönüşümlü kullanabilirsiniz iyilesene kadar. Bir de tuvalet iletişimi videolarını izleyebilirsiniz, ben henüz uygulayamadim ama yapılsa süper bir şey
Egenim Cns15 her gün duş aldırırım hemde poposunu yıkarım. Coğu zaman krem bile sürmüyorum . Bide ara ara bezini açık bırakıyorum masaj için . Weebayby nin ıslak mendili saf su onu kullanırım .
uzlet Cns15 altını değiştirirken bir şey varsa muhakkak yıkıyordum altını sonrasında güzelce kurulayıp Kantaron yağını da sürüp havalandırınca kısa zamanda geçiyordu Eğer inatçı pişikse bir kantaron bir zeytinyağı şeklinde sürüyordum herhalde değiştirmede