kbrsuzen24 benim kızım 4 aylıkken sonbahar gibiydi, akşamları ince yağmurluk tarzı montlardan giydiriyordum. Sonra 6 ay gibi kış geldi ve monta geçtik. Bence kış bitmek üzere olduğu için biraz daha battaniye ile devam et, boşu boşuna para verip bir sey alma. Mevsimlik bir sey alırsın, önümüz bahar.