Tahaaaa sağlık ocağı doktorumuzun kendi oğluda var 2 aylık şuan. Ve buradan verilen ilaç kötü diye bir şey yok denersin iyi gelirse fazla para vermene gerek yok olmazsa diğerlerinden denemeye başlarsın. Ama devletin verdiği kötü veya iyi değil diye bir durum yok. Benim oğlumda monovit ve metsil kullanıyor. İse yaramadihi noktada degisirim dedi. Ve doktor yakinimiz. Yani gece bile sorun olsa aradığımız insan. Kötü olsa siz başka alım der. Çünkü durumumuz olduğunu bjliyor. Ben bir kutu monovit kullandım sonra ocean aldik kullanımı kolay diye.