Kızım 1 yaşında bi kaç gün önce hafif ateşlendi ateşi 1 gün sürdü sadece sonra ishal oldu diğer gün iyileşti gibi ama hala sulu yapıyo tuvaletini. Ama günde 2 kere falan çok değil. Normalde böyle değildi şimdi ishal mi değil mi anlamıyorum neden sulu yapıyo acaba