8 ay 11 günlük bebeğim var 3 gündür ateş vardı dişimizin birisi patlamıştı birisi daha patlayacak sanırım aşırı huysuz mama yiyor normalde ek gıda ile birlikte ama dünden beri formül mama yemiyor bu sabah kahvaltıda yumurta haşladım sarısından verdim onu da yemiyor gece uykusu kalmadı mama yememesi beni çok endişelendiriyor diş çıkartırken iştah kesilmesi normal mi