Kızlar bu aşının yan etkileri çok mu fazla sizin nasıl geçti neler yaptınız
ihsanbebek hiçbi yan etkisi olmadı normal hayatımıza devam ettik
ihsanbebek bizde yarın olacaz adımızı ins huysuzlasmaz zaten iki gündür bı huysuz
Bizde şimdi 2.ay aşılarını olacağız yan etki oluyor mu
Bettulll onda ateş oldu bizim calpol verdim iki kere düzeldi ama o gün ekstra iştahsızdı