Melisadogan0 Kızlar merhaba eşimin iş nedeniyle 15-20 günlügüne annemin yanına gideceğim yol ucakla 2 saat sürüyor. Ve 5 aylık bir bebeğim var hiç onunla ucak yolculugu yapmadım. Yapan anneler varsa neleri yaptınız da bebeğiniz iyi geçirdi yolculugu? Tavsiyeleriniz nelerdir? Bu arada kanguruyla gidicem soran olursa
Asyaaninannesi Melisadogan0 ben kızım 2 aylıkken 1 saatlik yolculuk yapmıştım. Akşam saatine almıştım uçağı hep uyudu allahtan uçak kalkarken ve inerken emzirdim hep basınçtan etkilenmesin diye ya da emzik verebilirsiniz. Bende kanguru kullanmıştım büyük kolaylık kesinlikle 👍🏻
mavikalpefe124 Melisadogan0 2 ayda bir bebeğiyle uçan anne olarak yçak yokculuğu bizim için hiç sıkıntı olmadı. Bilet alırken ekstra ödeme yapıyorsunuz bebekli yolcu olarak mecburi. Kontrollerden geçerken ötmediğiniz sürece rahatlıkla kontrollerden geçersiniz. Çantanızda istediğiniz kadar sıvıya izin var. Uçak kalkış ve iniş esnasında emzirmek, mama içirmek yada emzik kullanmakta yarar var. Ağlayacaktır belkide ama siz stres yapmayın. Sakinleştirmeye çalışın sakin sakin.
kelebek_17 Melisadogan0 5 aylıkken 2 saatlik yolculuk yaptım. uçak kalkarken ve inerken kulakları acımasın diye emzirmeyi öneriyorlardı ben de öyle yaptım. yol boyunca uyudu hiç uyanmadı rahat bir yolculuktu. ama mesela daha küçük bir bebek vardı uçuş boyunca hiç susmadı hep ağladı. bence uçak çok sıcaktı ve bebeği kat kat sarmışlardı ben ona bağlıyorum.
Melisadogan0 Asyaaninannesi şey sorucaktım kanguruyla kontrollerden geçerken bi sıkıntı oluyormu? Ucakta cıkardınızmı?
Defnemkalbim36 Asyaaninannesi Bende memlekete gidecem ilk defa çocukla gidiyorum emzirme yeri bulunuyormu merak ettim
Asyaaninannesi Melisadogan0 yok kontrollerde sıkıntı olmuyor uçakta çıkardım tabi ki inerken binerken taktım sadece
gulshnnn Bebeğim 40günlükken ve 2 aylıkken uçağa bindik. Ailemden uzakta olunca yanlarına gitmek için kullanıyoruz mecbur. Bebekli yolcu olduğunuz için mutlaka cam kenarında oturuyorsunuz , dışarıyı seyredebilir. İnişte ve kalkışta emzik kullanabilirsiniz kulakları tıkanmasın diye. Uçak içindeki motor sesi beyaz gürültüye benzediği için genelde uyuyordu bizimki. Nereden bineceksiniz bilmiyorum ama Kapıda bebeğiniz olduğunu belirtirseniz size öncelik sağlarlar , sıra beklemeden girersiniz. Güvenlik geçişlerinde sling kullanmıştım , çıkarmamı istemediler.
Melisadogan0 Peki sey sorucam bilet alıcam internet üzerinden yetişkin 1 kişi bebek kategorisii var bide onu da ekleyince 100 küsür fiyat farkı oluyor aldınızmo alınmalımo? Kucagımda olucak zaten orayı da anlayamadım
Melisadogan0 Oğlum mamayla beslenıyor, mamayı yanıma alıp hosteslerden sıcak su isteme sansım varmı acaba?
mavikalpefe124 Melisadogan0 Var. Size zaten çokca yardımcı olacaklar merak etmeyin. Ama ben termosum var sıxak suyu ona doldurup götürüyorum genelde. Sizde yoksa tabiki isteyebilirsiniz.
mavikalpefe124 Melisadogan0 yok sıvı serbest diyprum ya bebeğinizden dolayı sorun olmuyo dilediğiniz kadar sıvı taşıyabiliyorsunuz. Su süt mama olarak
azra22 Melisadogan0 Merhaba, bebek için yanınızda termos ala bilirsiniz, sorun olmuyor, bebek icin bilete ekstra ücret odeniyor evet, bazi hava yollarinda, bide daha önce gormedigi bir oyuncagi yanınıza alsaniz iyi olur, ucakta sıkımasın diye
Soysalmom Bende yeni 7.5 aylık bebeğimle ailemin yanına geldim uçakla bebek arabasıyla geldim travel sistem olmasına rağmen bi sıkıntı olmadı uçak kapısına kadar bebek arabasıyla gidebildim orda arabayı teslim alıyorlar çıkarken de getiriyorlar ama oğlum yolculukta çok sıkıldı sürekli ağladı biraz zor geçti yolculuk benim için bol bol sevdiği oyuncaklardan almak lazım yanına sanırım
Sureyya22 Benim pazar günü yurtdışına uçuşum var ve oğluşumla ilk uçuş öneriler için herkese teşekkürler 🙏🏻 🌸 acaba bebek arabası ile termos ve mamayı yanımıza almakta yurtdışı uçuşlarda da izin var mıdır?