elif_28 sadece anne sütüyle beslendiği zaman yani 3 ay 15 gün civarı 1-2 kez bizde de olmuştu akabinde acayip bir gaz olmuştu bir kaç gün. Yediğiniz birşeyin sindirimi zor olmuş demişti doktorum, bir kaç gün baya basit ve temel şeylerle beslenmiştim normale dönmüştü.