ikizekiz canım sabah 8 buçuk 9 gibi kalkıyo emiyo 11 gibi kahvaltı ediyoruz işte yumurta krep omlet yoğurt peynir zeytin bebe bisküvisi ceviz muz vs o gün ne varsa . kahvaltıdan sonra 12 buçuk gibi uyutuyorum tekrar 60-90 cc mama içiyo uyumadan. 2 gibi uyanıyo yine emiyo sonra 4 e doğru çorbamızı içiyoruz ya da yemeğimizi yiyoruz salçasız domatessiz ve tuzsuz şekilde tabiki.. 5 gibi yine aynı şekilde 60-90 arası mama içip uyuyo. mama içmden asla uymuyo çünkü o yüzden az veriyorum gündğzleri mamayı. 7 gibi uyanıyo yine emiyo. 9 a doğru meyveli yoğurdunu yiyo. 10-10 buçuk gibi de 150-180 cc arası mama içip uyuyo artık sabah 8 e kadar .. ertesi gün yine aynı. bazen sabaha karlı 4-5 gibi uyanıyo emip tekrar uyuyo. bu arada yemek ölçülerimiz bir küçük bebek kavanozu her öğün için bazen biraz daha fazla yiyor bazen daha az.. yemek olarak mesela dün sabah kahvaltıda fırında patates ve krep yapmıştım avokado ile onu yedi. Akşam tarhana çorbası içti içüne kendi yaptığım bebek bisküvisinden koyuyorum artk çorbaların. Akşam biz enginar yemiştik gece de enginarı ve garnitürünü çatalla ezip yine yoğurtla onu yedirdim .