Günaydın kızlar. Kızım 6 buçuk aylık bizim ev çok sıcak isilik olmuş krem kullanıyoruz iki gündürde sinekler isiriyo çocuğu sinek ısırığı için bisey kullanılıyor mu kullanan var mı. Bi sorum daha var ek gıdada meyveleri deniyoruz sebzeleri bitirdik hepsini yedi ama meyve yemiyor elma ve armut denedim yemedi çocuğu meyve yemeyen var mı