Kızımi iki yaşına kadar pamuklara saran benim son zamanlarda aşırı tahammülüm azaldı .Zaten büyüdükçe onunda huyu iyice değişiyor.2 yaş sendromundayiz sanırım her şeye ağlıyor, sürekli ağlıyor, istediği olmayınca kıyametleri koparıyor.Ne yapacagim ne olur akıl verin
Bende de bir bikmislik,sıkıntı hali var.Bu halimden hiç memnun değilim sanki eskisi kadar ilgili değilim .Önceden kimselere vermek istemezdim şimdi birisi alsa baksa canıma minnet Yardımcı olabilecekler lütfen 🙏